.

.

niedziela, 29 grudnia 2013

[002-004] Say that you love me

Cześć
Druga notka na Szablon Art. Pod ostatnią nie było zamówień, więc są same szablony wolne. Ilością się nie popisałam, ale lepsze to niż jeden. Wszystkie szablony mnie urzekły ale moim faworytem jest szablon numer 3.  Nie przedłużając pokazuję Wam szablony.

S Z A B L O N Y   W O L N E:

podgląd/pobierz

podgląd/pobierz

podgląd/pobierz

A jak podoba Wam się nowy wygląd bloga? Nagłówek na podstawie tutorialu Carllton. Nad CSSem siedziałam 3 godziny. Chciałam zrobić coś nowego i chyba mi się udało. Nowego dla mnie oczywiście. :)
Jeśli pojawią się jakieś zamówienia wybiorę kilka.
Do popisania.

15 komentarzy:

  1. Nick: Selly
    Adres bloga: http://i-do-not-lose-you.blogspot.com/
    Hasło: malinowe stworzonko
    Kolory i układ: Jeśli chodzi o kolory to nie chcę żeby były ciemne, ale żeby jasne też nie za bardzo. Coś takiego ciemno-stonowanego. Układ jest mi obojętny, ale dwukolumnowy.
    Zdjęcia: Konkretnych zdjęć nie mam, ale chcę, aby na szablonie znalazła się Selena Gomez oraz Harry Styles.
    Napis: Love will remember. Możesz dodać też coś od siebie.

    Robisz cudowne szablony. Mi też najbardziej podoba się ostatni. Kolory są świetne no i jest na nim Jelena. Nie mógłby mi się nie podobać. A szablon główny jest nieziemski!
    Pozdrawiam, Selly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam link do bloga. Ten jest poprawny: http://i-do-not-want-lose-you.blogspot.com/

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę, podoba mi się tutaj :) Świetne szablony, a szczególnie urzekł mnie szablon główny, uwierz, że twoja praca nie poszła na marne! Życzę powodzenia w prowadzeniu SA :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: Imrezooowa
    Adres bloga: http://invincible211.blogspot.com/
    Hasło: malinowe stworzonko
    Kolory i układ: Chciałabym żeby kolorystyka była podobna do tego pierwszego szablonu w tym poście. Układ może być taki sam. Chciałabym żeby znalazło się miejsce w prawej kolumnie na moje zdjęcie oraz kilka słów o mnie.
    Zdjęcia: Na pierwszym planie chciałabym żeby pojawiła się jakaś dziewczyna o ciekawej pozie.
    Napis: Przecież każdy ma sekrety,których nie zwierzy nikomu,
    które weźmie do grobu i zasypie je ziemią ~ Z.B.U.K.U


    I mam jeszcze jedną prośbę. Jeśli wykonasz moje zamówienie to czy mogłabyś pomóc mi wystawić go na mojego bloga? Trochę to głupie,ale jeszcze nigdy nie wstawiałam szablonu :)
    W razie czego podaję ci mój email: maura361@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Imrezooowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Jessica McKagan
    Adres bloga: http://mygnrstory.blogspot.com/
    Hasło: malinowe stworzonko
    Kolory i układ: na moim blogu opisuje historie, które w dużym stopniu związane są z zespołem Guns N’ Roses. Całe opowiadanie kręci wokół bezdusznego świata Rock&Rolla i wszechobecnych używek, a same postacie moich opowiadań nieświadomie dążą do autodestrukcji. Bohaterowie żyją według haseł ‘’Sex, Durgs&Rock N’ Roll’’ oraz ‘’Live Fast, Die Young’’. Uzależnieni są od narkotyków, alkoholu i muzyki. Akcja przeplatana jest miłością, problemami zwyczajnych ludzi i przyjaźnią, która ponoć miała trwać wiecznie (pomyślałam, że może łatwiej będzie Ci wykonać jeżeli umieszczę małe streszczenie xD)
    Chciałabym aby kolory były dość ciemne, wszystko było troszkę mroczne.
    Tak dla ułatwienia dam ci link do bloga, na których mogłabyś się wzorować. Oczywiście nie musisz, ale chciałabym, żeby mój blog wyglądał podobnie : http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/
    Układ taki sam jak w linku.
    Zdjęcia: Zależy mi aby zdjęcia przedstawiały Slasha, Izzy'iego Stradlina. Chciałabym aby postacie wyglądały mniej więcej jak Slash w linku. Chciałabym jeszcze aby wszystko było ''poprzeplatane'' zdjęciami np.: Jacka Danielsa, Los Angeles, ewentualnie może to być jeszcze szyld baru Rainbow ( coś mniej więcej takiego: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=742911682404388&set=pb.587698724592352.-2207520000.1388679868.&type=3&theater)
    lub gitara ( sorka, że z googla (Les Paul) ;/ http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=666&tbm=isch&tbnid=9o-1NT0DLyRQnM:&imgrefurl=http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gibson_Les_Paul_03.jpg&docid=jVBi00uBD0yqTM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Gibson_Les_Paul_03.jpg&w=1280&h=960&ei=T5PFUuWuKorWsgba-4CAAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:13,s:0,i:141&iact=rc&page=2&tbnh=193&tbnw=243&start=12&ndsp=22&tx=177&ty=142)
    Napis: I used to live in room full of mirrors. All I could see was me..

    Jeżeli masz jakieś pomysły co do wyglądu, propozycje, pytania to pisz do mnie na email: natka.blk@onet.pl
    I jak poprzedniczka będzie to mój pierwszy szablon więc zwracam się do Ciebie z prośbą abyś pomogła mi go wstawić na bloga.

    Bardzo zależy mi abyś wykonała moje zamówienie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu napisu zależy mi aby był wielokropek
      czyli
      I used to live in room full of mirrors. All I could see was me...

      Usuń
  6. Ojej śliczne są te szablony *.* Masz talent do nich :) Będę zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon główny jest śliczny. Dobrze, że poświęciłaś na niego więcej czasu, bo to przecież wizytówka szabloniarni :> Jedynie napis jest troszeczkę za mały. Tak poza tym to awrr... Uwielbiam poszarpane krawędzie <3
    2- Z takimi ludźmi jak ja to do czubolandii -_- Szukałam stron w widoku pionowym. Łeb ze mnie...
    Szablon niezbyt mi się podoba. CSS ubogi. No i nie potrafię rozgryźć tego co mają walizki (bo to walizki, tak?) do klatki... Powtórzę (a raczej napiszę) Ci to, co powiedziała mi jedna graficzka: W nagłówkach chodzi o to, żeby wszystko ze sobą współgrało i do siebie pasowało :>
    3- CSS jest świetny! Tylko znowu mnie zastanawia nagłówek. Co mają czachy do kwiatów? No, chyba że nieboszczyk lubił je wąchać zanim umarł :P
    4- Bejberek?! OMG! Nie lubię go. Selenę też niezbyt. Kiedyś ją lubiłam, ale przeniosłam się w sfery rapu i się skończyło :D
    Jednak muszę Ci powiedzieć, że szablon jest świetny! Mogłaś zmienić wygląd stron i dać większy napis, bo tak jak w szablonie głównym jest za mały.
    Dopiero teraz zauważyłam, że Bjebierek wyrasta z miasta czy tam ulicy :P

    Popracuj nad doborem stocków a będzie idealnie! Naprawdę robisz śliczne szablony. Bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam malutkie pytanko do Ciebie, Channel. Czy przyjęłabyś na stażystkę kogoś, kto nie używa tekstur, stocków, modelek i innych takich, a zamiast tego robi proste szablony, często ,,obrazkowe"? Bardzo bym prosiła o odpowiedź ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nick: Nikola Grudzień
    Adres bloga: http://oczyszczona.blogspot.com/
    Hasło: malinowe stworzonko
    Kolory i układ: dwukolumnowy, jasny, energiczny, może byc bez postaci, zależy mi bardziej na przedmiotach - zegarek kieszonkowy... Zamek na wzgórzu ... coś co będzie sprawiało wrażenie chaosu i nawiązywało do zbioru opowiadań na moim blogu.
    Zdjęcia:niestety brak.
    Napis: Wyobraźnia jest drzwiami do niesamowitych przeżyć.
    Mam nadzieję, iż wykonasz mój, bo jakoś nie mogę znaleźć porządnej szabloniarni, która by się tego podjęła.
    Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe szablony ♡ Pobrałam jeden z nich, zaraz dodam button ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo .. Mam zapytanie odnośnie Szablonu nr. 1 - niestety grywa się tylko czerwone tło, czy czasem plik nie jest uszkodzony ?

    OdpowiedzUsuń